Nybäddad säng ♥

2012-01-31
21:11:09
Finns inget mysigare än att gå och lägga sig i en renbäddad säng. Det luktar så gott och är så mjukt!





Halvskumma bilder, halvskumma funderingar...

2012-01-31
17:34:40


Ni vet bilderna bredvid där man skriver inlägg, kollar statistik osv... Hur hamnar man där? Gör man nått speciellt eller tittar dom på nån random blogg och lägger in den där? Och det här med förstasidan... Man kan ju "nominera" dit men blir alla "nominerade" (jag vet inte vad sjutton det heter) eller hittar de nån random människa? Och vilka är "de"?! Tankar, tankar...




Mellis

2012-01-31
15:55:07

Jag älskar te! Det är verkligen det godaste som finns att dricka, tillsammans med päroncider. Asså inte att dricka det tillsammans... Men ni fattar!





What I've been up to...

2012-01-30
20:20:06




Movie of awesomeness 2

2012-01-30
15:02:00
Lika rolig som ettan men den här gången med massor av feltagningar och en hel del flabbanfall. Enjoy!






Snart så...

2012-01-29
21:18:09




Ellen

2012-01-29
19:38:36


Foto: Jag NikonD3100 || Redigering: Jag Gimp 2.0 || Modell: Ellen (http://tummeliten.webblogg.se)




Dags att rösta!

2012-01-29
16:11:38

Nu är det dags att gå in och rösta på en bild i SOPHIES fototävling. Jag är nummer ett om ni vill rösta. Alla har tre röster men man behöver inte lägga dem på samma. Gå in och rösta på den/de bilder du gillar mest! :)

MITT BIDRAG! :)





Ingenting kan stoppa oss!

2012-01-29
15:05:47
Ellen och jag trotsade kylan och gick ut och fotade. Detta resulterade i ett gult, fruset finger, tio filmer och en hel massa bilder. Förhoppningsvis någon bra också! Nu ska jag hjälpa mamma att baka en kladdkaka och sen börja klippa filmen. Det kommer bli en "Movie Of Awesomeness 2". Ni kommer älska den! I alla fall om ni har bra humor! :) Ettan för er som inte sett den:





Love is all you need.

2012-01-29
11:17:37





Make Up

2012-01-28
16:44:46




Fotar lite...

2012-01-28
15:38:06

Tagen med iPhone 4





Kikar runt på La Redoute

2012-01-28
12:38:37
Hittar så mycket fint som jag vill ha! Tre bikinis, en pyjamas, tre toppar, ett par shorts och röda converse. Dock går det ju inte att få med allt men man kan ju alltid beställa något. Annars tycker jag det är roligare att gå på stan. Mysigt, mysigare, mysigast ♥ Har dock gjort det ganska mycket det senaste så borde nog spara mina pengar lite...

BIKININ || SVART LINNE || ROSA BLUS || BLOMMIGT LINNE || SHORTS




Tack! ♥

2012-01-28
10:56:43

Godmorgon alla söta läsare!
Ville börja med att säga tack för alla fina kommentarer om den nya headern. Har jobbat med den väldigt länge så det är kul att ni gillar den. Många som undrat hur jag gjort en animerad så tänkte förklara det sen. Man gör det med koder och det kan vara ganska svårt att förstå men jag ska göra mitt bästa.


Idag är det, som ni nog vet lördag. Vid två så får vi besök av min lilla kusin. Innan dess ska jag inte göra någonting. Köpa godis kanske. Annars inget.

Random bild jag tog nyss. Skorna är köpta på "Käthe Wolfahrt" i Rothenburg.





Pizza

2012-01-27
18:35:19
Bästa pizzorna i Sverige. Nått som är riktigt bra med den lilla hålan där jag bor! Eller håla och håla... Men jämför man med Stockholm så är det typ Luxemburg jämfört med Ryssland. Haha, ne så illa är det inte... Men riktigt goda pizzor hur som helst!




Tävlar hos Sophie!

2012-01-27
17:24:26
Jag är med och tävlar på http://sophiemarie.blogg.se. Var med du också, men skynda dig för sista anmälningsdagen är idag! Mitt bidrag:




Äntligen fredag!

2012-01-27
15:47:03
Idag är det fredag, skolan är slut och jag har typ inga läxor. Dessutom fick vi sluta en halvtimme tidigare. Nu har jag precis ätit lite och funderar på vad man kan göra när man har tid! Go' känsla att kunna göra lite vad man vill. ♥
snygg med hallon på hakan och allt!




En del är ju bara för härliga!

2012-01-26
17:46:57
Sitter just nu och har kul åt en fin kommentar jag fick. Haha, en del är ju för goa'! Idag har jag dansat. Det var ovanligt kul faktiskt. Fick lära oss en ny uppvärmningsdans och sen fick vi göra lite eget till en jättesnabb låt. Annars då? Har precis ätit stekt potatis och nu ska jag göra min läxa om potatis. Även fast läxan är väldigt konstig så är den helt klart cool. Synd bara att det inte står i våran böcker att den bör ätas stekt...
 




Chai Latte

2012-01-25
19:57:31
Inte riktigt men det stod det i receptet jag använde. Det är typ vanligt te men med mer mjölk som är skummad. Dock hade vi ju röd mjölk vilket inte funkar att skumma lika bra som blå. Men det lilla skum som blev var mumsigt! Te't jag använde är från Sydafrika och jag fick det i pressent av Ellen. Är helt kär i det och hade inte haft något emot att få tjugo kartonger till! ^^





Älskade stekta potatis ♥

2012-01-25
18:05:56
Har precis käkat lite efter att ha kommit hem från dansen. Gick i onödan för det var ingen A-MIX. Kul... Och mötet med UNF blev inte heller nått så vi satt där i några timmar och bara väntade. Fast det är kul. Älskar att vara där ^^ Något jag älskar mindre är blogg.se-appen. Rövdålig skit som inte funkar som den ska. Hade den fungerat hade ni fått se en jättefin bild men det gör den inte så ni får se på en jetefin bild på min mat istället!




Hahahaha!

2012-01-24
19:05:07
Tittade vad jag hittade när jag kollade igenom datorn! Asså det är ju helt sjukt vad bra jag var. 5/5 toasters, eller vad säger ni?!




Imagine...

2012-01-24
16:14:29
Tänk om man var världens smartaste människa! Att aldrig behöva plugga till det där svåra kemiprovet, aldrig behöva känna sig dum och lixom veta svaret på alla frågor. Skulle vara så galet chill ^^
Tyvär så är det ju inte så. Jag måste göra läxor, plugga till prov och jag vet inte svaret på alla frågor. Men med en mugg choklad bredvid sig så funkar det mesta ändå.




Candy

2012-01-23
20:47:48
Kände bara för att fota. Inget speciellt alls utan bara ta lite bilder. Hittade några söta godisar som jag tog ett par bilder på. Inte världens bästa men det får duga. What do ya think?






Klockan är ju för sjutton gubbar halv åtta?!

2012-01-23
19:30:05
Två siffror i en rubrik utan att behöva blanda in någon mattematik över huvud taget. Otroligt. Däremot så har jag matteläxa till imorgon som jag ska göra nu. Dock bara två tal men ändå lika tråkigt. Sen ska jag även plugga NO, hemkunskap och engelska. Idag fick vi göra potatissoppa på hemkunskapen. Riktiga mästerkockar var vi och det smakade t.o.m. bra. Ojojoj!

Jag vet att jag har lagt ut den här typ tre gånger förut men älskar den lika mycket nu som då ♥




Funny, funny, funny....

2012-01-23
17:39:00




Save me from what I want

2012-01-23
15:13:00




Den här godingen följde med mig hem i lördags. 99:- på Gina Tricot. Ni kan inte föreställa er hur glad jag blev när den passade! Och så fick jag typ den sista i XS sen var det bara massa Medium och Large kvar. In your faces XS-are som bor där jag bor och ville ha den här tröjan! Långsökt men duger för mig.





Efterbliven Lördag

2012-01-22
20:24:03
Skitljud. Skyller allt på Windows Live Movie Maker.
Haha, smackar en hel del. Bara för att jag vet att en del verkligen hatar det :)




Sammarbete med smyckenbyme

2012-01-22
18:38:50



Just nu får ni 20% rabatt om ni skriver "Annie" i erat beställningsmail. Ex:
Jag vill ha cupcakeberlocken.  Rabbatkod: Annie
Så passa på att beställa. Erbjudandet gäller t.o.m. den 31 januari.





Hemma...

2012-01-22
17:27:12

Nu är jag hemma. Farmor hade gjort jättegoda maränger med choklad i. MOMMA ♥ Snart ska jag spela in en videoblogg, se på TV och ha efterblivenlördag. TJOBRÄSIFRÄSI!





@farmor och farfars place

2012-01-22
16:05:57

Vi har ätit köttgryta med potatis och maränger och glass. Nu sitter vi och kollar igenom lite bilder. Eller ja, pappa gör. Själv är jag osocial med min telifån och slänger in små kommentarer ibland. Vet inte hur länge vi blir borta men när jag kommer hem så ska jag nog göra en video och så har jag lite annat på gång. Ni får se, ni får se.... Men kul kommer det bli!





Ni är världens bästa läsare!

2012-01-22
12:41:46
Hade en dålig morgon, satte mig vid datorn och såg att jag hade lite nya kommentarer, läser dem och kan inte låta bli att le. Ni är helt underbara som kommenterar och följer och allt vad ni nu gör!
Tack och ett stort ♥ till er alla!

Jag suger på att göra kollage och sånt. Men ni fattar ändå vad jag menar.




Breakfast

2012-01-22
12:19:51





How to - Soft lips!

2012-01-21
23:15:58






Köp #1 - Läppglans

2012-01-21
20:49:47


Är det H&M-pris på ett BodyShop-läppglans är det väl klart att man köper? Dessutom luktar det grapefrukt ♥

Fick även ett prov på deras nya bodybutter "Chocomania". Testade den nyss och fick tvätta av den direkt. Stinker rent ut sagt. Även fast jag tvättat händerna med tvål två gånger så luktar det. Och det luktar allt utom choklad. Skulle inte betala ett öre för den krämen. Never.





Sesam

2012-01-21
15:53:41

Sitter inne på sesam med Ellen och mina shoppingpåsar. Känner mig så mogen som äter pannkakor med sylt och grädde när Ellen äter pitabröd med mozzarella och pesto. Pannkakorna var överdrivet salta men sylten var god :) tehehe... Visar vad jag köpt när jag kommer hem eller orkar!





Bandana

2012-01-21
11:24:41
Godmorgon, lunch eller vad det nu är! :)
Idag så skulle jag ha hängt med brur och pappa till stan för att byta nån grej. Tråkigt värre egentligen, men man slipper sitta hemma och lama sig. Men sen när vi satt i bilen så såg jag att Ällen hade essemessat mig och frågade om jag ville med till stan. Det ville jag ju såklart så pappa skjutsade hem mig så jg kunde hämta busskortet och nu väntar jag på att bussen ska komma. Ska försöka mobilblogga, annars hörs vi ikväll! ♥

ful bild på min fina bandaniiis ♥




Orkar inte blogga denna stund. Så ni vet.

2012-01-20
18:34:04


Är videon konstig får ni inte mobba mig. Har inte kollat på den.




Ska pluggeliplugga nu.

2012-01-19
18:02:46




Grillchips

2012-01-19
15:20:35

Slumpad rubrik ur chipsfamiljen. Nu sitter vi och väntar på att dansen ska börja och snackar en massa. Vi köpte billiga kex med mumsig smak också. Bara för att vi gillar det. Har förresten vunnit ett weskin! Glad tjej!





Känslan när man kommer på att man har sovmorgon...

2012-01-19
08:03:26

Den är härlig den! Så skönt när man inte behöver stressa och kan sitta och göra lite vad man vill. Går om typ en halvtimme så ska nog fixa lite på den nya designen innan.
Idag är det en kort skoldag med hyfsat roliga ämnen och sen i eftermiddag är det streetdance! Vi kommer ha "snuten i hollywood-låten" på vårkonsterten. Fetigt kul! :D Den här under är typ normaltakt men den vi hörde lät lite mer uppspeedad? Hur som helst så ska det bli jättekul!






en lat oxe gör no läxa

2012-01-18
19:25:21
Särskrivning ♥♥♥
Första showdanslektionen för året idag. Fick lära oss lite nya steg och gick igenom en hel del gammalt. Nu är jag aspeppad på att lära mig den nya dansen till vårkonsterten! Annars...? Sitter och dricker lite svart te och hoppas att det kan pigga upp mig lite. Höll på att somna nyss. INNAN SJU?! Inte klokt. Har fortfarande en NO-läxa att göra. Utrförliga svar och gärna fina illustrationer ska det va. Satsar man på A++++++++++ i alla ämnen så gör man!! Hehehehehe :))

Min fina, älskade väska spricker nästan! Stackars lilla gullis ♥




Flummar med Amanda

2012-01-18
15:12:44

Tehehe. Vi sitter och flummar och äter snabbnudlar. De var jetistarka men vi åt dem ändå för vi är hårda.





Pysslar....

2012-01-17
18:28:31
Har gjort om ett college-block med en massa papper jag fick i julklapp. Blev skitfult men ändå inte fulare än innan... Nu ska jag bara hitta den självhäftande plasten och sen ska jag  sätta igång med läxorna. Kul tyskaläxa tills imorgon. Någon som vill veta vad skidbacke heter på tyska? Ne, precis! Trodde inte det.




Dålig dag.

2012-01-17
16:42:16
Idag är en sån där dålig dag med massa träningsvärk. Så ni vet lixom. Ska äta och plugga sen fortsätta med designen. Upptäckt att den inte syns på skolans sega, dryga datorer. Hoppas, för eran skull, att ingen av er har en sån! Otäcka maskiner. Typ som min dators farfars, farfars far! Och alla vet att inte någon/något ska leva så länge.

Te jag fick från Ellen när hon varit i Sydafrika. Glömde visa det då! Smakar typ pepparkaksdeg ♥




Äntligen...hemma!

2012-01-16
20:17:53

Som sagt så var det en lång dag idag. Det hjälpte ju inte heller att blogg.se appen inte fungerade. Typiskt. Hur som helst så har det ändå varit kul idag men nu är jag trött. Det är vid sånna här tillfällen man inte är glad över att inse att man har tre läxor att göra.
Ursäkta om jag skriver konstigt men mina fingrar har inte tinat än. Vi sölade hem :)

JA! ARKIVBILD! :D





Så hääääär taggad! :D

2012-01-15
17:08:02
Inte alls. Imorgon är det måndag, skola och första balettlektionen för iår. Känner på mig att det kommer gå ganska dåligt med tanke på att jag inte dansat på länge. Men det har väl ingen så det blir ju jämt ;) Efter baletten blir det även UNF-möte. Lär vara hemma vid sex nån gång. Har ju hemkunskap den här terminen med så jag slutar vid kvart över tre. Okej, nu ska jag sluta klaga och fortsätta med den nya designen!

Bilden jag redigerade i den här videon.




Bakning

2012-01-15
13:42:49
Bilder från när jag och Amanda bakade igår. Det blev vaniljmuffins med chokladbutar och dubbel-topping! Blev även en hel del kolasmet kvar som vi la i en pappersform i kylen och nu är den jätteseg och krämig. Omnomnom ♥




The whole 9 Yards - Review

2012-01-15
11:29:14
Igår såg vi på en helskum film som heter "The whole 9 Yards". Galen film. Jag förstod aldrig varför den heter som den gör. Finns säkert ingen anledning. Verkligen årets skummaste film. Men riktigt rolig var den. Och den slutade precis som man ville! :) Se den!  




Nytt på blogg.se appen!

2012-01-14
21:34:04

Yes! Nu kan man äntligen välja bredd och läge på bilderna man laddar upp! Nu kan ni förvänta er mer bloggning! Mycket roligare med stora, centrerade bilder än små i ena kanten. Åh, vad bra! :D





Vart på vift! ;)

2012-01-14
21:07:07
Godkväll readerz!
Har varit med Amanda hela dagen. Vi har varit i affären och köpt godis och kondenserad mjölk, bakat och nu ikväll så åt vi hos henne. Det var hennes bror som hade lagat maten och den var jättegod! Vi fick parmakyckling med klyftpotatis och till efterrätt så fick vi vit chokladpanacotta.
Nu ska jag se på TV och mysa med mammi och pappi. Ha en bra kväll ♥

lite röd i fejset. Tehehe. Skyller på värmen!




Skorta + Kofta

2012-01-14
13:40:45

Om några minuter kommer Amanda. Vi ska nog köpa godis annars så vet jag inte. Hittar på nått bus!





Sol

2012-01-14
11:27:01
Idag har solen valt att kika fram. Dock blåser det en hel del fortfarande (typ storm igår) men jag ska nog lyckas att inte blåsa bort... ^^ Senare ska jag förmodligen va med Amanda men innan dess så väntar doschen. Vi höres! ♥




Målar i Gimp...

2012-01-13
20:31:53





Nya strumpor!

2012-01-13
19:41:37
Hittade ett par nya strumpor i den lilla butiken "Annie's Garderob". Mycket fina och med hög kvalité.

Förstår ni hur svårt det var att ta den här bilden?! :o Shit, vad krångligt det var med ljuset, och att hålla kameran och att få benet att inte flyga iväg.




I tell ya -

2012-01-13
18:30:52




She's a lady....

2012-01-13
16:43:32

"She's a lady, ohohohohoh she's a lady!"


Mitt konstverk. Det var gott ♥ Vadå bara youghurt och flingor?! Det här var mycket roligare. Tio-poängare, helt klart!





Tehehehe

2012-01-12
16:58:29
Rockin it ♥




Tävlar!

2012-01-12
15:34:24
Jag är med och tävlar hos >>Ena<< om ett "WeSkin" från http://weskins.com. Där kan du göra egna skins till din telefon, laptop eller surfplatta. Jag skulle jättegärna vilja ha ett till min telefon för just nu har jag originalplasten på baksidan för att inte telefonen ska skadas ^^ Det är väl bara tt hoppas att man vinner! Checka Enas awesome blogg och var med i tävlingen själva häääär!




Nu ska jag äta.

2012-01-12
15:09:23
Hade tänkt skriva ett ointressant inlägg om mig dag och vad jag har i läxa men det hinner jag inte för jag ska äta rotmos nu. Puss hej ♥

Blev fotad av ett proffs igår. Favoritbilden ovan. Hon är ju så duktig den där tjejen....!




Dagens 11-01-12

2012-01-11
21:20:20


Skjorta - JC || Tights - H&M || Tröja - Lindex