Grattis Till Fina Ellen!

2013-08-12
20:09:26
Idag drog jag, Madde, Tilda och Amanda hem till Sofie och Frida och bakade. En timme senare skyndade jag mig hem för att vänta in Ellen, som fyller år idag. Samtidigt som vi gick där och pratade skrev jag med de andra om vart vi var osv. När vi kom fram skrev de att vi skulle gå ner till källaren där de gömde sig. När Ellen öppnade dörren hoppade fram och skrek "grattis!". Sen sjöng vi happy birthday och fikade lite sådär klassiskt. Blev en hel massa prat och väldigt mysigt.
 
Grattis finaste Ellen! ♥ Hoppas du blev nöjd med dagen!
 



Kommentarer
Postat av: Ellen

Åhh tack tack fina duu! <3 :D ni gjorde min dag grym, TAAAACK <3 :*

2013-08-13 • 17:27:37
URL: http://ellens.blogg.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback