bästa stället

2013-08-04
12:58:00
Nu är jag hemma från bästa veckan någonsin! Kom hem vid typ fyra igår och somnade vid halv åtta efter att ha dygnat natten innan. Det har varit sjukt kul och är så ledsen för det har gått alldeles för fort. Vill redan tillbaka igen och det är bara tjugofyra timmar sen vi satte oss på bussen hem. Kommer tyvärr inte ihåg mycket av vad vi gjorde men allt var så sjukt kul. haha.Tog tyvärr inga bilder men den under snodde jag från Amanda.
Kollar alla YT-videor jag missat under veckan och äter polkagris.



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Din blogg har vart superbra när du har haft tidsinställt varje dag du vart borta. Det är jättekul när du bloggar, eftersom att du är så duktig. Keep goin! Jag läser. Ser gärna fram emot ett eller annat gimp-tips om du har tid över! Kram.

2013-08-04 • 20:15:55

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback