min dag

2013-08-11
19:36:51
Har haft en sån sjukt mysig dag. Började med att jag gick upp, gjorde samma smoothie som igår fast med hallon också (sjukt gott, prova) och sen följde en timmes kaos på kik om vad vi skulle göra. Egentligen hade vi tänkt åka till en sjö i närheten men det var svinkallt och regnade. Tillslut beslutade vi att vi skulle åka och bada på ett badhus i stan. Efter några timmars bad blev det lite hälsosamt käk på donken där vi satt i en och en halv timme innan vi åkte hem. Älskar att komma ut och göra något istället för att bara sitta hemma och dega.
 
Nu är jag sjukt trött så tänkte se på nån film eller serie innan jag går och lägger mig.
 
har inga bilder så slänger med den här jag tog för några veckor sen när jag fotade med Ellen.



Kommentarer

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback