sommarens sista dag

2013-08-14
13:44:47
Det här är min sista sommarlovsdag. Känns sådär, men ändå helt ok med tanke på att jag börjar nian. Brukar oftast längta tillbaka till skolan de sista två sommarlovsveckorna, men inte i år. Det känns som om det var alldeles nyss vi sprang genom ösregnet till pizzerian för att fira att sommarlovet börjat och nu är det redan över. Men tiden går väl fort när man har roligt och det var jag verkligen haft. Är sjukt dålig på att ta bilder men här är några i alla fall.
 
 
Bästa sommaren i mitt liv. Och den hade inte varit något utan alla fina människor runt omkring mig ♥



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gud vad kul med Bastille! Älskar dem! Men du, jag har en fråga... hur får du i din meny på "kategorisidan" att det inte är retur eller så mellan själva kategorierna, och att det står någonting ovanför varje sorts av kategorier? Väldigt tacksam för svar, det är nämligen jättesnyggt.

(hoppas att du förstår vad jag menar, märkte nyss att förklaringen var väldigt konstig).

kram c:

2013-08-15 • 18:44:32
URL: http://littlemissdreamer.blogg.se/

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback