Frågor & Svar

2013-12-25
23:48:00
Allmän fråga :
Vill bara börja med att säga att bloggen är jättefin!! you go girl!!
Vad kul att du oxå ska söka LDMG-Dans till våren!! Jag har oxå varit där och hälsat på! Toppenskola!! verkligen!! bara för att jag e lite nyfiken... vad dansar du nu?
Kramkram! :)
 
Svar:
Tack så mycket!
Åh, vad roligt! Ja, skolan är verkligen helt fantastisk! Och om du ser mig under intagningsdagen får du ju gärna hälsa, för jag vet inte vem du är ;)
Nu på vårterminen kommer jag dansa balett två gånger i veckan, showjazz en gång och street en gång. Sen är jag även med i en "extragrupp" som bara dansar inför uppvisningar på olika ställen, så vi dansar inte regelbundet. När det finns något att öva till dansar vi dock en till två gånger i veckan med den här gruppen.
Kraaam :)
 
Fråga på inlägget "Those who mind don't matter" :
Hur gjorde du? Bara med med vitt vanligt papper? :)
 
Svar:
Yes, det är vanligt vitt papper och kludd. Dock är pappret lite tjockare än sånt papper man har i en skrivare vanligtvis, men det är i princip samma sak.
 
Ellen provade ljuset så jag passade på att dra lite poser... Fett random, vet.
 
Nu måste jag fråga en sak också... Varför har jag haft dubbelt så många besökare idag mot vad jag brukar ha? Har jag blivit länkad någonstans?



Kommentarer
Postat av: Anonym

En fråga till... Känner du någon mer som ska söka LDMG? Hade varit väldigt roligt att veta och isåfall vad dem heter!
Kramar! :)

2013-12-30 • 16:25:01

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback