GOD JUL!

2013-12-24
22:00:32
Då var julafton snart slut då. Hoppas ni haft det bra, det har jag i alla fall. Idag var vi hos farmor och farfar med pappas sida av släkten och firade. Mamma jobbade dock så vi firade med henne igår här hemma. Jättemysigt. Tog faktiskt bilder, tro det eller ej.
 
Lite bilder på granen och maten ♥
 
Snart kommer mamma hem och då ska vi gå till kyrkan för midnattsmässa! Var där förra året och det var jättefint och mysigt, så tror det kommer bli lika bra i år. Tycker det är bra att påminna sig om varför vi firar jul egentligen, för det glöms lätt bort mitt i all stress, mat, familj, presenter osv.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara börja med att säga att bloggen är jättefin!! you go girl!!
Vad kul att du oxå ska söka LDMG-Dans till våren!! Jag har oxå varit där och hälsat på! Toppenskola!! verkligen!! bara för att jag e lite nyfiken... vad dansar du nu?
Kramkram! :)

2013-12-25 • 20:12:22
Postat av: Anonym

Kan du göra en "mina julklappar 2013" video? Skulle vara super kul:)

2013-12-29 • 22:57:21

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback