FIT ME - anti-shine stick

2013-11-12
14:09:00
Foundationstick från Maybelline FIT ME i färgen Classic Ivory 120
 
Den här köpte jag på en Rossmann-affär (typ samma sak som amerikanarnas drugstore) när vi var i Tyskland på lovet. Det kostar 145 om man köper det på Kicks men jag fick mitt för endast 62 svenska kronor. Hade skrivit upp det på min "köp-i-stockholm-lista" men varför vänta när det var så sjukt mycket billigare?
 
Tycker verkligen om den här. Täcker precis lagom, lätt att applicera och känns inte alls kletig eller tung. Ger en matt finish (haha) och funkar därför utan puder om jag inte skulle ha det tillgängligt. De dagar jag inte har extremt dålig hy brukar jag använda det som concealer och tycker det funkar bra så med. Passar min hudton perfekt.
 
Rekommenderas verkligen!



Kommentarer
Postat av: Amanda CL

har hört att den ska vara bra!

2013-11-12 • 14:11:03
URL: http://amandacarlberg.se/
Postat av: Linnea

Täcker den röda partier bra? :)

2013-11-20 • 13:05:26
URL: http://linnealjungss.blogg.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback