long time no see

2013-11-27
15:23:53
Har jag blivit kass på att blogga eller har jag blivit kass på att blogga? Inte uppdaterat på en vecka nu, helt bananas. Ska försöka bli bättre men helt ärligt vet jag inte hur det kommer gå. Har aldrig bilder, och när jag väl kommer hem på eftermiddagarna är det antingen mörkt, eller så hinner jag inte ta några. Sketna vinterhalvår som ändå inte verkar bjuda på snö än på länge.
 
På tal om snö och vinter, så är det snart julmarknad här. Mer bestämt på söndag. Jag och meine gruppe ska dansa en egen dans och sen är det luciakröning bl.a. Kandidaterna i år blev så sjukt bra så kommer bli glad vem som än blir.
 
spenderar eftermiddagen såhär - keso och hallon framför senaste TWD och sen religionsläxa.



Kommentarer
Postat av: felicia

gott :)

2013-11-27 • 15:27:12
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback