the last day of November

2013-11-30
21:37:34
Idag har jag varit och firat min tvååriga kusin och även träffat hans lillasyster för första gången. Det var så mysig att få hålla henne lite. Sen blev det ju en hel massa kakor, tårta och käk. Min moster hade gjort sjukt goda chocolate chip cookies med mörk- och vit choklad. muuuuums.
 
Nu är jag hemma igen och är sådär hyfsat trött. Firar att månaden november äntligen är slut med varm choklad och lakritsrullar (som min mycket, mycket snälla bror köpte åt mig). Imorgon ska jag upp tidigt och gå på adventsgudstjänst och efter det ska jag dansa på julmarknaden. Ska även stötta mina vänner som blivit framröstade till luciakandidater. Imorgon räknas rösterna och då får vi veta vem som blir årets lucia!
 
hahaha skrattar åt hur kass denna bilden är.



Kommentarer

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback