gör en kenza

2013-10-12
13:12:00
Tjenixen människor! Idag är det lördag, jag har gjort klart min praktik och på måndag är det dags för skola igen. Känns bra. Har varit rätt mycket i veckan med gymnasiemässor, dansuppvisning och danslektioner. Men nu är jag ledig från allt och ska bara ta det lugnt. Förmiddagen bestod av grötfrukost och möbelmålning och snart ska jag och Madde gå till affären och efter det ska jag fota med Ellen. Ikväll ska jag se på typ tre filmer och mysa massor. Har en lång lista på filmer jag redan sett men vill se igen, så ska försöka bocka av några.
haha, här är jag när jag gör en kenza. fett med snyggt.



Kommentarer
Postat av: frida

Hej jag undrar om du dansar på streetground i jkpg?

Svar: nej, det gör jag inte. vet inte vad det är
Annie Darefors

2013-10-12 • 21:58:54

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback