Isadora

2013-09-18
14:24:21
Provade två nya nagelprodukter från Isadora idag. Det ena är ett nagellack i färgen 754 - Bella Vita och den andra är en spray som ska göra att lacket torkar snabbare. Man sprayar helt enkelt på det ca. 10cm från nageln och väntar några minuter innan det torkar. Det gick inte jättefort, tog typ 10 minuter, men nu är det tort. Först blev det dock ännu kletigare, så ta inte på det inom tio minuter efter ni har sprayat. Jag vet tyvärr inte vad den kostar för jag fick den när jag köpte nagellacket.



Kommentarer
Postat av: Ceciliaaa

Hej! Jag skulle bli superglad om du skulle kunna visa hur du delar upp dina kategorier och hur du får categories och latest och sådant i två olika delar eller vad man nu ska säga? Svårt att förklara, hoppas att du förstår en dag. Skulle bli superduperglad! Behöver det verkligen och hittar det ingen annanstans på google. Kram!

2013-09-19 • 19:05:25
URL: http://littlemissdreamer.blogg.se/

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback