2014-LIST

2014-01-02
00:39:36
Då var det alltså 2014. Sjukt. 2013 var verkligen det bästa året någonsin och nu är det bara att satsa på att 2014 ska bli ännu bättre. Har en liten lista på mina anteckningar på telefonen med saker jag vill uppnå. Kör inte på det klassiska med nyårslöften då det är så extremt omotiverande. "Såhär ska jag göra hela året och om jag gör ett snedsteg är det kört." Nja, inte så sjukt peppande. Dock tänkte jag att det vore kul att ha lite mål för att motivera mig själv att faktiskt få det gjort. Så här kommer min 2014-LIST:
 
Skaffa tandställning - Mina tänder är världshistoriens fulaste och jag skulle egentligen skaffat tandställning för väldigt längesen men min kräkfobi har ställt till det en hel del. (skrivit om det HÄRNu kommer det krävas att dra ut fyra tänder + räls för att få ordning på det. Men jag ska fixa det. SKA.
 
Komma in på gymnasiet jag vill - What else is there to say?
 
Klippa mig + färga håret - Har velat klippa håret kortare ett bra tag nu, måste bara ta modet till mig. Färgen får vi se lite hur det blir med och när, men satsar nog på brunt
 
Kort, men det är något i alla fall. Har ni några mål eller löften för det kommande året? Och föresten - GOTT NYTT ÅR! Let's make 2014 the best year ever.
 
har inga nya bilder men här är en som visar lite av alla skratt och all glädje 2013 förde med sig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!
Awesome blogg!!
ska du på LDMGs öppet hus i januari?
Det ska jag!!:)

2014-01-03 • 12:06:25

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback